יום שלישי, 4 במאי 2010

צריך את עצתכם

שני עניינים: האחד הוא המשך לפוסט הקודם.  הגשתי הצעה לפיתוח מנהלים, הצעה טובה אני חושב. זה יקח זמן לאשר או לדחות, בעיקר מפני שנושא פיתוח מנהלים אינו מוכר כצורך חיוני בקרב חלק מהנהלתה של החברה איתה אני עובד.

העניין השני, הוא המשך פיתוח סדרת הסדנאות המבוססות על ניווט ספורטיבי.  עד עתה פותחו שני מתווים: האחד מטפל בנושא שיתוף פעולה למול תחרותיות בצוות .  השני מטפל בתהליך מתודי לקבלת החלטות.  שני המתווים מתאימים גם לאימון בניהול סיכונים ותקשורת פנים צוותית ובין צוותית.

הסדנה הבאה תטפל בתהליכי מכירה, חדירה לשוק חדש וטקטיקות מתחום המכירות.  יש לי רעיון גולמי למתווה המשחק, אולם מכיוון שאיני איש מכירות מדופלם, הייתי שמח לקבל ייעוץ: להבין טוב יותר מהן הבעיות והשיקולים שעושה איש מכירות בבואו להחדיר מוצר חדש לשוק קיים, או מוצר קיים לשוק חדש.
מתווה המשחק הגולמי מעמת שניים - שלושה צוותי מכירה המנסים "לכבוש שוק חדש" (למצוא מקסימום תחנות ניווט בזמן נתון).  צוותי המכירה משקיעים כסף במכירה כאשר כיבוש השוק מכניס להם רווחים (לכל תחנה יש ערך "כספי"), יש להם אפשרות לקבל מודיעין עסקי (מידע על מיקום תחנות), יש להם אפשרות להתמודד על לקוחות (לקבל מיקומי תחנות בעלות ערך כספי נקוב), לא כל לקוח ישקיע בסופו של יום במוצר (לא כל תחנה תימצא ותהיינה תחנות הטעייה).
כפי שאתם רואים, זהו מקבץ רעיונות לא מגובש עדיין.
אם מי מכם הקוראים, יכול ומעוניין לקחת חלק בפיתוח המשחק - צור קשר.
עמיר כרמין

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה