יום חמישי, 10 בספטמבר 2009

יציאה לדרך חדשה

האמת היא שאני מעט מתרגש. החל מאוקטובר אתחיל לעבוד ארבעה ימים באמדוקס ויום אחד יהיה לעצמי. מעט מדאיג, כי המשכורת תקטן בהתאם, אבל אני מעדיף להסתכל על הצד המלא של הכוס: האפשרות לעשות "מה בראש שלי", ובמיוחד לנסות את כוחי בעבודה עמצאית.
על פניו, למעט אנשים בתחום ההדרכה הארגונית בישראל, יש נסיון ובסיס מקצועי איתן כמו שיש לי.
מכאן, הדבר תלוי בי. האם אשכיל לממש את הנסיון הזה ולהפוך אותו למשהו שעבודה והכנסה בצידו.
הצד העסקי אצלי הוא הצד החלש. תמיד היה. כילד, במונופול, לא תמיד הייתי אחרון - בדרך כלל לא - אך כמעט מעולם לא הייתי הראשון.
לאשתי יש אח שהצלחה עסקית היא שמו השני. במה שיעסוק, יצלייח מבחינה עסקית. יש לו "את זה", לפחות מבחינת חוש הריח לעסקים. לי אין.
כאן מבחינתי טמון האתגר הגדול בעבורי. אחת שיש לי פרוייקט ביד, אדע לבצע את העבודה ברמה מעולה. האתגר הוא להגיע למצב בו יש לי פרוייקט ביד. "למכור" את עצמי קשה לי.
מי אמר שאתגרים נגמרים עם הגיל והנסיון? חלילה וחס. הם אינם נגמרים, רק משתנים ומתעדכנים ונעשים מורכבים יותר.
יש למה לצפות.

לפתיחה יצרתי אתר שיווקי www.aka-learning.com
הכנסו ותנו תגובה.

עמיר כרמין

2 תגובות:

  1. עמיר,
    שיהיה לך בהצלחה. אכן, אין להרבה אנשים בשוק ניסיון בחברות גלובליות. הצעתי הצנועה היא להביא את הערך המוסף משם ולא להתגלגל למקומות הבנאליים.
    מייק פולצ'ק

    השבמחק
  2. מייק,
    תודה על התגובה והעידוד. מסכים בהחלט וזו גם כוונתי.
    עמיר

    השבמחק